Re: LG Flatron 700P = masakra

Autor: Piotr K. <pk_at_idf.wywal.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 21:42:07 MET

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ctbc2s$jvk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Chyba zgodzę się, że coś się poprzestawiało w LG...

Ja Też. Oddałem swoje Combo na serwis, bo zaczęło zapisywać i czytać trochę
nie zabardzo. Dealler przesłał go na Domaniewską do centrum LG do naprawy, a
oni go po prostu wyczyścili. Efekt - ciąg dalszy zgonu. Wysłałem po raz
drugi - wymienili optykę - efekt jw. Wysłałem po raz trzeci... Czekam. Jak
wymieną obudowę, to się potnę. Objawy ewidentne dla złego pozycjonowania
lasera, trzeba tylko sprawdzić. Ciekawe, czy na to wpadną? Aaa! i na
Domaniewską dodzwonić się nawet nie można, żeby ich zjebutać!

--
-----Piotr K.