Re: LG Flatron 700P = masakra

Autor: Jerzy Wawrzyniak <Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl_i_to_tez>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 20:44:07 MET

Użytkownik "Dana S" <danas@spamuj.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctbb97$al$1@news.lublin.pl...
> Krzywy obraz (niekorygowalny - po lewej niższy, powtarzam: niższy niż po
> prawej), brak zbieżności 2 cm od bocznych krawędzi (korygowalne - a wtedy
> brak zbieżności na środku - szkoda oczu powyżej 1024x768), brak huba USB
> mimo tego co podano w załączonej specyfikacji i na nalepkach na pudełku.
> Kupiliśmy 10 sztuk - wszystkie nieco felerne. Ogólnie tania tandeta (firma
> wyraźnie tnie koszty). Uważajcie co kupujecie: ponad rok temu kolega kupił
> świetny monitor 700P a teraz tragedia (tzw. nowa partia) i daliśmy się
> nabrać.
> [...]
Pracuję na dwuletnim Flatronie 700P - mam go od nowości. Jestem zadowolony.
Pomimo to dzisiaj już bym szukał czegoś nowszego. Ten model już przecież nie
jest produkowany, a to co dzisiaj z tego modelu jest dostępne to resztki i
egzemplarze, które ze względu na wady prawdopodobnie są sprzedawane po raz
drugi.

--
Jerzy Wawrzyniak
Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak@klub.chip.pl_i_to_tez