Re: LG Flatron 700P = masakra

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 19:27:37 MET

Dana S <danas@spamuj.poczta.onet.pl> zapodał(a):
> Krzywy obraz (niekorygowalny - po lewej niższy, powtarzam: niższy niż po prawej), brak zbieżności 2 cm od bocznych krawędzi
> (korygowalne - a wtedy brak zbieżności na środku - szkoda oczu powyżej 1024x768), brak huba USB mimo tego co podano w załączonej
> specyfikacji i na nalepkach na pudełku. Kupiliśmy 10 sztuk - wszystkie nieco felerne. Ogólnie tania tandeta (firma wyraźnie tnie
> koszty). Uważajcie co kupujecie: ponad rok temu kolega kupił świetny monitor 700P a teraz tragedia (tzw. nowa partia) i daliśmy
> się nabrać.

Chyba zgodzę się, że coś się poprzestawiało w LG...
Rok temu kupowałem do firmy 25 sztuk 17 LG Flatron ez T710PH, sam
pracuję na takim w firmie... Do dzisiaj jestem bardzo zadowolony (mimo tego,
że trzeba się nasiedzieć, aby ustawić geometrię).
Teraz w jeden z firm kupowali 10 sztuk - albo zima im pomogła (monitorom), albo
taka partia - zniechęciłem się...

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl