Re: LG Flatron 700P = masakra

Autor: ris <ris22_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 21:49:31 MET

Dana S napisał(a):
> Krzywy obraz (niekorygowalny - po lewej niższy, powtarzam: niższy niż po
> prawej), brak zbieżności 2 cm od bocznych krawędzi (korygowalne - a
> wtedy brak zbieżności na środku - szkoda oczu powyżej 1024x768), brak
> huba USB mimo tego co podano w załączonej specyfikacji i na nalepkach na
> pudełku. Kupiliśmy 10 sztuk - wszystkie nieco felerne. Ogólnie tania
> tandeta (firma wyraźnie tnie koszty). Uważajcie co kupujecie: ponad rok
> temu kolega kupił świetny monitor 700P a teraz tragedia (tzw. nowa
> partia) i daliśmy się nabrać.
> Dana
Tak ten monitor i wogóle LG to lipa!!! na moich oczach padł monitor po
jednym dniu, nastepnie 4 inne padły w różny sposób nie chce mi się nawet
opisywać (kupione jakieś 12 miesięcy temu), każdy miał jakąś drobną wadę
ale bardzo denerwującą, np brak ostrości obrazu. Mało tego kolega kupił
TV LG za 5000,- i zepsuł się po miesiącu :) I jeszcze gwrancja w LG to
porażka 3 razy wysyłałem i 3 razy nic nie zrobili. Może ja miałem pecha
ale inni ? Dziwi mnie że ten monitor był w top10 na jednym z portali.
Ogólnie zdala od LG!

pozdrawiam r.