co padlo

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 17:26:44 MET

Doradzcie mi ludzie,
Podczas grzebania w komputerze skoczyla mi iskra (miedzy molexem a
karta PCI) i poczulem silny smrod ebonitu (dla fanow zasilaczy -
chieftec 360). Wiem, ze padla plyta glowna, kupilem nowam],
zamontowalem inna karte graficzna, pamiatki te same.

I obecnie stan wyglada nastepujaco:
po podlaczeniu zasilacza (innego) do plyty ze starym procesorem zestaw
troche chodzi, po czym milknie.
Po zamontowaniu Durona 1000 wiatrak na procesorze, karcie graficznej
chodzi, ale brak sygnalu wideo (monitor nie reaguje), dysk zaskakuje
(ale nie ma takiego stukania),. Nie mam piszczyka by zlokalizowac
sygnal biosu
I pytanie do was: objawy na co wskazuja? (podkreslam, ze plyta glowna
jest nowa, grafa inna, pamiatki te same, zasilacz inny.

Wiem, ze mozna dojsc do tego metoda prob i bledow, ale chcialbym
ograniczyc ilosc przekladan z procesorow AMD -- juz zdarzylo mi sie
raz - za przeproszeniem - ukruszyc jadro.

dzieki z gory