Re: AMD Duron 800 Mhz + temperatura

Autor: PawełG <Pawel.usunto.Galazka_at_nospam.zeksa.usunto.koszalin.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 07:55:27 MET

> ta maszyna chodzi juz od 4ech miesiecy praktycznie non-stop, wydajnosc nie
> spada
> wraz z czasem uzytkowania (co pewien czas rebooty w zaleznosci od potrzeb,
> duzo ramu (DDR 2gb)
> maszyna stabilna, nie wiesza sie, nie "przymula", obudowa
> zamknieta, jeden wiatrak na procesorze, procesor nie przetaktowywany
> komputer dziala bezawaryjnie juz 2gi rok (a moze wiecej...), chyba nigdy
> nie zawisl
> po prostu z ciekawosci sprawdzilem temp. wczoraj i wydawala mi sie wysoka
>
> temp cpu 72*C (wiatraczek @ 2600-2700 rpm)
> [...]
Dla świętego spokoju wymieniłbym wentylator na nowy. Miałem nie dawno
przykrą sprawę z serwerem który też chodził
bodaj ze 4 lata bez wyłączania w weekend zatarł się wentylator i procesor
szlag trafił ( PIII 500 MHz) płyta o dziwo miała monitor temperatury , ale
nie zareagowała. Zresztą komp zaliczył totalny zwis, a w wentylatorze była
wypalona dziura na szerokość szpilk
Pozdrawiam .........