Re: Jaki NEC lub Samsung do 700 PLN?

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 19:16:17 MET

W artykule news:ct8jhs$m7r$1@node3.news.atman.pl,
niejaki(a): Arkadiusz Dudka z adresu <arek_dudka@poczta.onet.pl> napisał(a):

> To znaczy, ze flatron jest lepszy od trinitona
> (Diamondtrona), czy moze po prostu rozni sie tyko
> widocznoscia tych drutow?

imo zdaniem nie jest lepszy, ale to tylko moje zdanie
jak i wiekszosci uzytkownikow monitorow crt:P
pozatym flatron to LG, a one nie maja najlepszej opini

a tych drucikow to ja w tej chwili na Samsungu 959nf nie widze -
musze sie wpatrzec i to tylko na jasnym(bialym) tle, zreszta na
17" bedzie tylko jeden

--
gg