Re: P4 3GHz - problem

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 09:19:26 MET

> Załóż sobie porządnie radiator !!!
> :)
> Krzywe założenie radiatora lub "napaćkanie" pasty pseudotermoprzewodzącej
> powoduje wzrost temperatury...

Mam wrażenie, że gadam z gościem z serwisu MMV (tragicznego zresztą).
Próbowałem już zakładać 5x QC80Cu i 4x QVC120Cu, bez zmian temperatury. Co
do pasty to fakt używam tej dołączonej do wentyla, ale jakos nie chce mi się
wydwać 30 zł aby zyskać w porywach jeden stopień. Co do samego nakładania to
próbowałem już dac jej mniej, więcej, prawie wcale. Efekty nie różnią się od
siebie zbytnio. Cooler zawsze nie rozgrzewa się cały a na dole jest gorąco.
Kiepska konstrukcja i tyle wg mnie. To mój ostatni cooler pentagrama, a i
tak się waham czy go nie sprzedac inie kupić Zalmana, albo jakiejs wieży....
U mnie w budzie jest gorąco - głównie pasywna grafika to sprawia - w dodatku
komp stoi pozamykany w biurku w którym ma 1 cm przestrzeni wokół i 5 cm z
tyłu (a i tak jest deska na 4/5 powierzchni) więc wysokie temperatury mnie
nie dziwią, jak go wyciągłem i otworzyłem budę było znacznie chłodniej, ale
niestety takie trzymanie kompa nie wchodzi w grę u mnie...

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]