Re: P4 3GHz - problem

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 19:40:47 MET

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:ct51b4$rvr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jasne, chyba 54-67 chciałeś powiedzieć...
> U mnie z QVC120Cu startuje Winda z 45 stopni. Pod obciążeniem dochodzi do
> 64!!!

Załóż sobie porządnie radiator !!!
:)

> takie temperatury to mozna miec mając otwartą budę, i wszystko w budzie
> chłodne, a te czasy się już skończyły. Bez instalowania nastu wentylatorów
> na pewno nie będzie miał 47 stopni w stresie to nie realne zupełnie dla 3
> GHz....
Po co kilka głośnych wentli???
Jeden wdmuchujący powietrze na HDD i pamięci plus jeden 12cm w
zasilaczu....
Wszystko....
Krzywe założenie radiatora lub "napaćkanie" pasty pseudotermoprzewodzącej
powoduje wzrost temperatury...

ax

PS. Mam procek podkręcony Nort. z 3.00@3.75GHz na standardowym coolerze
intela
z miedzianym rdzeniem, chociaż w szafce czeka już WC, ale na razie nie widzę
potrzeby....
Temperatura nigdy nie przekracza u mnie 52*C.
A już kilka takich zestawów złożyłem....