Re: Celeron D- czy potrzebna pasta?

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 19:54:53 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:ct5i1e.2a8.1@Hobby.od.19.lat...

> No i to wystarczy, ale jeżeli masz zamiar podkręcać CPU,
> to lepiej to zdrapać i nałożyć jakąś dobrą pastę np.:
> Arctic Silver 5, Arctic Silver III,
> OCZ Ultra II Premium Silver Compound.

W tym miejscu chce sprostować (ponownie)...
Ostatnio składałem 2 kompy z P4@2,4GHz Pres.
na oryginalnych intelowskich radiatorach z miedzianym rdzeniem
(okrągłym w kształcie walca) i muszę przyznać, że podczas testów
nie nałożyłem pasty tylko zastosowałem oryginalną "gumę" intela.
Po testach zdrapałem gumę nałożyłem pastę i powtórzyłem testy ostateczne.
Jakie było moje zdziwienie kiedy na paście NANOTHERM PCM+,
temperatura była o 5-7*C wyższa niż poprzednio!!
Tę pastę stosuję od kilku lat i sam byłem w szoku.
Myślałem, że krzywo założyłem radiator, ale wszystko było OK....
Poskładałem drugi komputerek (identyczny) bez pasty i...
temperatura znowu niższa!
Intel ma obecnie dobrą gumę i nie polecam stosowania czegoś innego.

ax