Re: Celeron D- czy potrzebna pasta?

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 13:21:15 MET

"Heziu" <heziu[error]@poczta.onet.pl> w
news:opsk4r81lydbntwf@cfw87.neoplus.adsl.tpnet.pl napisał(a):

> Czy trzeba smarować Celerona D pastą termoprzewodzaca?

Nie trzeba, ale jest skuteczniejsze, tym bardziej,
jeżeli masz zamiar podkręcać CPU.

> Pytam ponieważ gdzies czytałem że dzieki temu,że mają radiator z miedzianym
> rdzeniem na spodzie którego znajduje się już taka jakby "łatka" to pasta
> nie jest potrzebna.

No i to wystarczy, ale jeżeli masz zamiar podkręcać CPU,
to lepiej to zdrapać i nałożyć jakąś dobrą pastę np.:
Arctic Silver 5, Arctic Silver III,
OCZ Ultra II Premium Silver Compound.

> Sprzedawca też powiedział mi, że mam nic nie smarować bo to może tylko
> zaszkodzić.

Zaszkodzić ? :O Może ten sprzedawca powinien sprzedawać
jakieś inne artykuły np. owoce ? ;)

> Chłodzenie jest oczywiście oryginalne Intelowskie.
> Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

J/w.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200