Re: jaka grafika do ...?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 18:37:30 MET

Andrea wrote:

> Dokładnie, zwłaszcza że po wymianie postów jaka swego czasu miała
> miejsce z Szymonem na privie wywnioskowałem, że nie płyta
> (K7Upgrade-880)i karta były winne problemów, tylko przetaktowanie FSB
> 133MHz->166MHz za pomocą opcji w biosie, a nie zworką na MoBo.
> APG@83MHz i większość Radeonów ma problemy ze wstaniem...

Myśle, że nie tylko radeonów, zintegrowany dźwięk, sieciówka,
kontrolery na pci zaczynają siadać.

No nic, przepraszam, że napisałem to tak jak napisałem, ale wiele osób
ma zwyczaj uogólniać pewne stwierdzenia. wiele razy słysze, że "Dual
Channel nic nie daje", "Taktowanie asynchroniczne jest zawsze
wolniejsze" czy w tym przypadku, że "chipsety Via nie pracują z
Radeonami 9000 czy 9600". To nie zawsze prawda i często problemy
wynikają z zupełnie innego powodu.

--
#http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
#lukled@tlen.pl GG:503647