Re: jaka grafika do ...?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 22:10:13 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ct604q$p4d$1@inews.gazeta.pl...

> Myśle, że nie tylko radeonów, zintegrowany dźwięk, sieciówka,
> kontrolery na pci zaczynają siadać.

To trochę dziwna taka płyta główna w której po zmianie FSB na jakąś
nietypową wartość siadają zintegrowane komponenty. To wogóle może być
podstawą reklamacji - jak kupuję mobo to zintegrowana grafa, muza,lan ma
działać w każdej przewidzianej przez producenta konfiguracji. No chyba że w
instrukcji pisze że zintegrowane komponenty działają tylko w standardowych
częstotliwościach PCI 33 i AGP 66.