Re: Problem z komputerem:(

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 18:27:36 MET

Kamil <dejron@gazeta.pl> zapodał(a):
> Witam
>
> Niedawno dostalem dosc stary komputer [ Pentium-MMX 166 MHZ] do zabawy:) i w
> sumie caly czas dzialal na Windowsie 98 i to dosc dobrze,wiec postanowilem
> zainstalowac na nim linuxa do nauki,testowania itd.ale jak go wlanczam to
> uruchamia sie sam poczatek czyli...

[...]
odłącz wtyczkę zasilania dysku (w obudowie...) - wtedy sprawdź...
Na swoim P120 miałem kiedyś tak, że po instalacji linuksa musiałem iść
do kolegi, aby ściągnął partycję (na moim komputerze sprzęt nawet nie potrafił
się uruchomić- tzn. wyjść poza pierwsze fazy POSTu).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl