Re: P4 3GHz - problem

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 12:11:28 MET

> Heh, powiedz to mojemu prockowi i jego chłodzeniu. W tej chwili mam w idle
> temperaturę procka na poziomie 32-33 stopni. W stresie nie przekracza 50
> stopni.
> Procek to Northwood 3.0 z HT i FSB800 - czyli dokładnie taki jak twój.
> Chłodzenie to Thermaltake Silent Tower
> (http://4max.pl/default.asp?g=24&gg=19&produkt=916) z wentylkiem skręconym
> do jakichś 1700obr.
> Dodam, że całość u mnie ustawiona jest tak, że wentylator tego cuda jest
> na
> dole i dmucha do góry - w związku z czym powietrze uchodzące górą,
> [...]

Pozostaje mi pogratulować!
Ale jest jeden haczyk. Ja miałem u siebie 3 płyty główne i każda pokazuje
inna temperaturę. Wahania sa rzędu 10 stopni. Z czego dwie pokazywały o 10
wyższą więc się skłaniam, że ta jest prawidłowa. Co robi z twoich 50 60
stopni. Po za tym ja mam pasywne chłodzenie grafiki i ta rzadko bywa
chłodna. Choć twoja wieża mnie zaciekawiła. Czy ona w ogóle chodzi do
normalnych obudów? Choć martwi mnie połączenie płytki z samym radiatorem
rurkami. u mnie QVC120Cu na dole jest gorący, ale góra chłodna - za słabo
odprowadza ciepło na listki wg mnier - z tą wieżą może być podobnie- choć z
kolei mój zalman na grafice ma 2 rurki i druga strona radiatora jest bardzo
gorąca - choć chłodniejsza niz ta na rdzeniu, ale same rurki to nie mozna
dotknąć, więc chyba dobrze przewodzą ciepło...

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]