Re: P4 3GHz - problem

Autor: Smoq <smoq__at_i.tak.nie.dojdzie.do.mnie>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 12:10:55 MET

Użytkownik "Kenickie" <kenickieSPAMEROMSMIERC@box43.pl> napisał w wiadomości
news:ct53om$152$1@news.dialog.net.pl...

> Procek to Northwood 3.0 z HT i FSB800 - czyli dokładnie taki jak twój.

On nie napisał, że ma Northwooda. W tej chwili w sprzedaży są raczej
Prescotty. I stawiałbym na to, że ma właśnie Prescotta. A Prescotty bardzo
się grzeją. Przy max obciążeniu i boxowym coolerze mam 60 C, ale liczba
obrotów przy maksymalnym obciążeniu wzrosła na nim z około 3000 do około
4700 obrotów. Ciężko wytrzymać ten hałas.

Pozdrawiam

Smoq