na co zmienić durnia 1800?

Autor: <grvby_usun_to_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 09:57:56 MET

Witam
Mam dwa pytania
1. Czy warto zamienić durona 1800 na semprona i na jaki model jeśli już?
Interesuje mnie jaki będzie ew. przyrost mocy obliczeniowej?

2. pytanie drugie przyokazjonalne ;-)
Mam zasiłkę l&cośtambyleco 300W (max output podają w ramce na 280W) wszystko
chodzi tymczasem stabilnie, hmonitor pokazuje napięcia w normie, takoż płyta
główna.
No więc do rzeczy:
Czy zmieszczą mi się tu jeszcze ze dwa wiatraki 8cm na przód i tył obudowy
bez zagrożenia mocy zasiłki?

Pełna konfiguracja wynalazku:

epox k8rai + wiatrak spire jakiś 8cm 2600-2800obr/sek
duron 1800
512MB 400 twinmos
radeon gigabite ati 9550 128bit
2x dysk samsung 80gb
liteon DVD RW
kontroler firewire pci
kieszeń do okazjonalnego wsadzania dyskietki segate bara II 10gb
mysz radiowa z ładowarką (2 paluszki łąduje przez złącze ps2 przez
przejściówkę z usb :-)).

pozdrawiam
grvby