Re: Komp NTTz MediaMartk

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 11:16:26 MET

Użytkownik "Piter" <spamtrap@honda.bt.pl> napisał w wiadomości
news:ct53e6$cd8$1@korweta.task.gda.pl...

> NTT daje tylko plomby kontroli jakosci.
> Po ich zerwaniu gw bedzie ale na czesci.
> Nie bedzie natomiast gw mechanicznej czyli np.:
> urywa Ci sie wiatrak na CPU i rozwala karte graficzna.
>

> czy aby napewno tam są te raty 0% ?
w avansie tez są niby 0 % ale jak okazuje sie że trzeba zapłacić
ubezpieczenie kóre przy sprzecei za 5000 wynosi 600zł- wiec te raty
wcale nie są darmowe.
Zastanów sie lepeij czy nei wziać kredytu w banku i kupić to co
naprawde chcesz- w najtańszymm iejscu na mieście ( np u mnie :)
rówznica w cenie pokryje ew odsetki bankowe a bedziesz miał sprzet
dokąłdnei jaki sobie wybierzesz a nie co tam "musisz" kupić.