Problem z mikrofonem... chyba

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 11:06:41 MET

Witam, od wczoraj mam problem z mikrofonem. Nikt mnie nie słyszy...
Mam płytę główną Asus P4P800 Delux z kartą dźwiękową zintegrowaną. Gdy
przyłączam lub odłączam mikrofon jest to wykrywane przez program SoundMAX,
przy próbie mówienia do mikrofonu, wskaźnik ani drgnie. Mikrofon oczywiście
jest podgłośniony na maxa.
Jest to najzwyklejszy mikrofon pojemnościowy. Kabel jest ok., wkładkę
wymieniłam na inną- dobrą i nadal żadnej poprawy. Co mogło się w nim
popsuć??? Boję się, że to jakiś problem w komputerze. Jak mówię, wsadzenie
czegokolwiek do wejścia mikrofonowego, jest od razu w kompie sygnalizowane,
tylko głos nie jest wykrywany.
Co mogło się uszkodzić? Jak to sprawdzić? Co mam zrobić z tym fantem?
Aha, dodam, że nie jest to winą żadnego zainstalowanego programu, bo
sprawdzałam mikrofonik w drugim systemie- rezultat ten sam. (Winows XP SP2,
Windows 2000)
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam, Ania.