Re: Komp NTTz MediaMartk

Autor: Piotr H. <pharasimiuk.XXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 09:57:49 MET

@[nie spamuj]gazeta.pl > napisał(a):
> Wiem że zaraz na mnie nakrzyczycie że chce kupic kompa z marketu ale...
> Nie stac mnie żeby wyłozyć na raz 3000 zł a MM ma kredyt zero % który ja
> otrzymuje od ręki na dowód osobisty ( bo juz kilka rzeczy tak kupowałem
> u nich ) .
inne sklepy tez maja systemy ratalne, moze nie tak atrakcyjne jak MM ale
zawsze. Albo jak masz stale wplywy na konto, wziac kredyt odnawialny i
kupic za gotowke.
> teraz skoro jest na płycie Gigabita i z R600 PRO to chyba nie jest tak
> źle? Martwią mie tylko te plomby co sa na obudowie bo chciałbym sobie
> zrobić pamięc 2x512 MB ( jedna kość 512 MB mam Kingstone - te 2 ichnie
> był sprzedał i dokupił drugą 512 MB ) no i chę dołozyć mój stary HDD 80
drugi dysk mozesz zawsze podpiac przez zewnetrzna kieszen np na USB
Ostatecznie mozesz odczekac pol roku i jak sie nic nie zepsuje to olac
gwarancje, zerwac plomby i wlozyc swoje gadżety.

Pozdrawiam
ph