Re: komentarze w sklepach internetowych

Autor: Piotr H. <pharasimiuk.XXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 09:38:08 MET
Message-ID: <ct50lc$oj7$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

edwardek napisał(a):
>> Niedobrze, jesli to tak jest, to wspolpracujacy benchmark z komputronikiem
> tez chyba mozna nie brac w 100% na serio (nie mowie o sklepie tylko o
> testach, opiniach).

No wlasnie.
Podobnie jest w gazetach komputerowych, ze czesto testy wygrywa albo
jest w czolowce produkt, ktorego dystrybutor wykupuje duzo powiezchni
reklamowej w gazecie. Zycie jest ciezkie i trzeba jakos wiazac koniec z
koncem.
Chociaz trzeba przyznac ze komputronik sie stara i ma chyba najbardziej
rozbudowany sklep w necie. W innych jest czesto tylko nazwa i cena (np.
ecs.pl).
Poprostu trzeba wiedziec co sie kupuje, przewalic internet i grupy,
porownac wiele opinii. A miara jakosci sklepu moze byc to jak sie
zachowuje w przypadku reklamacji.

Pozdrawiam
PH
Received on Tue Jan 25 09:40:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 25 Jan 2005 - 09:52:29 MET