Po dodaniu DVD-RW nie chodzi nagrywarka CD

Autor: robi <rkopias_at_X.Y.Z.polbox.com>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 09:37:02 MET

Po raz drugi:

Po zakupie NEC 3520 włączyłem go jako master na jednym kontrolerze z TEAC
516E (slave). I wszystko byłoby OK poza tym, że przy próbie nagrania na
TEAC'u trochę nagra i wyskakuje z błędem. Próbowałem zamienić master<->slave
ale to nic nie pomogło. Obie nagrywarki obsługują UDMA-2. Sprzęt: płyta na
i810 (zainstalowany Intell Aplication Accelelator) i Cel. 466, na drugim
kontrolerze chodzą dwa dyski (UDMA-4 i UDMA-2), system: XP. Przy próbie
skasowania programem CDRdao wyskakuje coś takiego:
I/O error: scsi sendcmd retryable error
CDB: 00 00 00 00 00
status 0x0 (GOOD STATUS)
cmd finished after 0.173s timeout 20s
ERROR: Test Unit Read command failed
CloneCD i Nero kasują, ale nic nie są w stanie nagrać.

O co chodzi?

Robert Kopias