Re: Fat32 vs NTSC [help]

Autor: Brodi <madmax81_at_nospami_interia.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 01:55:55 MET

> a zakladajac ze "u siebie" niemam ntfs ? czy operacje na plikach >2(4)GB
> sa niemozliwe? (win2k lub win98se).
z win98se to może być problem, ale win2k bez problemu łyka pliki do 64 GB.
Większe to nie wiem :))
Problemem może być program którym to otwierasz. WindowsMediaPlayer chyba się
wysypie przy pliku avi ponad 2 GB. Zresztą ograniczenie avi to 2GB. Chyba że
nagrywasz avi w standardzie 2.0 (openDML chyba to się nazywa, zresztą google
ci powie) wtedy avi jest nagrywane jako segmenty po max 4 GB każdy o ile
pamiętam.
>Odchodzimy troche od tematu, ale czasem zgrywam Mpeg wprost z tunera DVB i
>jak sie zapomne, to wychodzi filmik pare GB.. Nagrywam to przez smb na
>dysku linuksowym, gdzie mplayer calkiem dobrze to odtwarza, ale windows ma
>problemy.
może to wina implementacji smb w windzie ?
takich dużych mpeg to nie miałem w rękach ale zapewne to wina programu
którym to otwierasz. Poczytaj w dokumentacji jakie jest ograniczenie
wielkości pliku. Większość programów standardowo dzieli strumień na segmenty
po 1 czy 2 GB aby uniknąć problemów z otwieraniem tego. Te linuxowe chyba
też --split ?. W VirtualDubie otwierałem segmenty które w sumie miały z 15
GB i nie było problemów. Po przerobieniu na divx wyszło z 4 GB :-)