Re: Fat32 vs NTSC [help]

Autor: BartekK <sibi_at_hell.art.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 01:09:55 MET

> Jeśli masz plik np 5 GB na reiserze to ściągniesz go przez sieć do
> siebie na ntfs, i odczytasz go bezpośrednio z sieci bez kopiowania na 100 %
> Natomiast czy wrzucisz plik 5 GB z windy (ntfs) na reisera przez sambe
> to nie sprawdzałem :-)) Ale czemu nie.
a zakladajac ze "u siebie" niemam ntfs ? czy operacje na plikach >2(4)GB
  sa niemozliwe? (win2k lub win98se). Odchodzimy troche od tematu, ale
czasem zgrywam Mpeg wprost z tunera DVB i jak sie zapomne, to wychodzi
filmik pare GB.. Nagrywam to przez smb na dysku linuksowym, gdzie
mplayer calkiem dobrze to odtwarza, ale windows ma problemy.

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG:23319