Re: "Nowoczesny" dysk nie obsługuje win98 !?!?

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 02:13:49 MET

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:9v4psc.nl7.ln@kwinto.prv...

> Dzięki za info. Ciekawe, że XP poszło, a W2k3 - nie... pamiętasz może
> komunikaty przy uruchamianiu?

Witam!
Melduję o sukcesie - W2k3 zainstalowane!
Podłączyłem pożyczony dysk 20GiB jako master na 0 ATA (na 1 są dwie
nagrywarki). I to spowodowało, że Win 2003 EE bez problemu się dał
zainstalować tam, gdzie chciałem - na partycji dysku S-ATA (dokładnie dwa
dyski w RAID-1). Windows98 zainstalowałem na dysku ATA i skopiowałem na
SATA, jeszcze nie próbowałem mieszać partycjami aby go uruchomić.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl