Problem z restartem

Autor: KaCZoR <windsurfer_at_go2.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 19:45:00 MET

Witam
Mam problem z resetowaniem kompa. Wczoraj zawiesil mi sie, wylaczyl sie
monitor, po paru sekundach komp sie zresetowal i nie moglem go uruchomic w
normalnym trybie, tylko w awaryjnym, dziaj rano wlaczam go i nadal to samo.
Wracam z uczelni wlaczam i wszystko dziala ok. podzialal z 2 godziny i znowu
restart, ale tym razem uruchomil sie normalnie. Nic nie wymienialem w kompie
od dawna, poza zasilaczem z 6 miesiecy temu, komp dzialal caly czas ok, az
do wczoraj. Czy to moze byc karta graficzna, a moze pamiec, a moze cos ze
zlaczem agp??? ale to chyba jak by cos bylo z karta to bym wogole nie mial
obrazu, ale z 2 strony jak to by byla wina pamieci to czemu nie chcial mi
sie uruchomic w normalnym trybiie, a jak sie uruchomil to tylko w min
rozdzielczosci jak ja zwikszalem to monitor sie wylaczal i restart. Macie
jakies propozycje, a moze ktos mial podobny problem??
Dzieki za pomoc
Pozdrawiam
Michal