Re: zegar :(

Autor: Maciej \ <tp.sa_at_wp.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 19:39:08 MET

Piotr P. (PiTkom) wrote:
> Ale nie rozumiem co daje wciśnięcie klawiszy ctrl+shift. W XP
> powoduje to zmianę języka klawiatury a w 9x nic nie robi i dlatego
> zastanawiam jak to się z tym wiąże.

Hm... tak zajrzalem do siebie i skroty klawiszowe co do jezykow mam
calkowicie wylaczone, wiec to moglo zmylic, ze ktore klawisze wciskamy ma
znaczenie:)

Chodzi o to, ze problem pojawia sie podczas szybkiego pisania na klawiaturze
lub podczas naciskania dwoch klawiszy (lub wiecej) na raz - a ze ctrl i
shift sa blisko siebie i (wydawalo mi sie) ze nic nie robia to podalem je
jako przyklad, ale rownie dobrze mozna przytrzymac inne klawisze/klawisz i
obserwowac efekt, tyle ze jezeli przytrzymamy np. a majac zaznaczone cos na
pulpicie, a nie bedzie ikony z podpisem zaczynajacym sie od a moze zaczac
'pikac' - chcialem uniknac zbednego tlumaczenia i uczynic porade jak
najbardziej uniwersalna.

--
  _ _ ___ ___  | Maciej "yaq" tp.sa@wp.pl