Re: hurtowa zmiana nazw plików + TAX

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 18:36:48 MET

buba napisał(a):
> Mam problem tego rodzaju - kilka tysięcy plików, których nazwy to 8-cyfrowe
> numery. W pliku tekstowym mam listę tych numerów i odpowiadajšcych im
> tytułów. Czy jest jakis program, który zamienia nazwy "numeryczne" na te,
> pobrane z pliku tekstowego?

myślę że wymiana zasilacza by pomogła, bo prąd nie dopływa do niektórych
części....NTG 800W

a tak btw ja bym napisał sobie do tego skrypt w bash'u z użyciem moze
nawet tylko ls grep i cat.

Pozdrawiam

....a może coś w rodzaju TAXa
dlaczego dawniej były zasilacze i 800W a później wszyscy się producenci
wytwarzali już 200-250W ? a dlaczego znów teraz jest tendencja do
produkcji zasilaczy ~500W wyjaśni mi ktoś to? czy to jest uwarunkowane
faktycznymi potrzebami rynkowymi?