Re: hurtowa zmiana nazw plików + TAX

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 23:57:46 MET

[B7] Yarii wrote:
> dlaczego dawniej były zasilacze i 800W a później wszyscy się
> producenci wytwarzali już 200-250W ? a dlaczego znów teraz jest
> tendencja do produkcji zasilaczy ~500W wyjaśni mi ktoś to?

Bo kiedyś napędy (dyski - szczególnie podczas rozpędzania) pobierały
ogromne ilości energii. Późniejsze były znacznie bardziej
energooszczędne... a dziś coraz popularniejsze staje się ładowanie do PC
kilku napędów optycznych, dysków twardych, masy bajerów typu diodki czy
dodatkowe wiatraki. To wszystko pobiera energię, poza tym użytkownik
często kupuje zasilacz, bo WYDAJE mu się, że jest on mu potrzebny.

k,