Re: LCD - rozdz. zalecana a wyswietlena - prośba o poradę

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 13:41:20 MET

> nie mogę zaakceptować słabej jakości. Komputer będzie słuzył do
> pracy biurowej (word, excel) i grafiki - dokładnie obróbka zdjęć na
> potrzeby materiałow reklamowych i internetu.
> teoretycznie im wyzej z rozdzielczością tym lepiej, ale boję sie, że
> 1280 to ja już nie przeczytam.

A niby dlaczego nie przeczytasz?
Ustawiasz "Użyj dużych ikon" oraz rozmiar czcionki jako "Duże
czcionki" i tyle. Wielkość fizyczna liter i ikon podobna jak przy
mniejszej rozdzielczości. A w Wordzie to wielkość liter na ekranie
zależy od powiększenia strony, a nie od rodzielczości.
Czytając takie posty można odnieść wrażenie że im lepszy monitor
tym... gorszy.

--
Józef