Re: LCD - rozdz. zalecana a wyswietlena - prośba o poradę

Autor: Ramones <horpol_nospam_at_op.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 13:06:48 MET

> W porownaniu do obrazu 1280x1024 to bedzie "kaszanka". Wszystko zalezy
> jednak od tego co jest w stanie zaakceptowac. Dla mnie taki obraz jest
> nieakceptowalny.

nie mogę zaakceptować słabej jakości. Komputer będzie słuzył do pracy
biurowej (word, excel) i grafiki - dokładnie obróbka zdjęć na potrzeby
materiałow reklamowych i internetu.
teoretycznie im wyzej z rozdzielczością tym lepiej, ale boję sie, że 1280 to
ja już nie przeczytam.
Spytam moze inaczej:
Czy 1280x1024 w 17" to wielkość rzeczywista mniej więcej podobna do 1024x768
na 15" ?

pozdr
BR