Re: LCD - rozdz. zalecana a wyswietlena - prośbao poradę

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 13:52:06 MET

W dniu 24 Jan 2005 13:38:33 +0100, osoba określana zwykle jako
M pozwoliła sobie popełnić co następuje:
> Pewnie, że mozna, mozna tez kupic sobie lupe, lub binokl, ale to chyba nie o
>to chodzi. Wydajac taka kupe kasy (dla mnie 1700 do 2600 to kupa kasy) chce
>miec w pelni funkcjonalne urzadzenie przy ktorym nie musze nic juz robic aby
>czerpac z niego satysfakcje. Dla mnie takim urzadzeniem w segmecie LCD jest
>19. Pamietaj tez ze fonty to nie wszystko i nie wszystko z tej reszty da sie
>powiekszyc;-))

No cóż. Ja akurat używam systemu, w którym wszystko (przynajmniej to, co
na ekranie ;->) daje się powiększyć, więc nie mam takich problemów.
Osoba, która stale pracowała na tamtym komputerze była z kolei bardzo
zadowolona z tej rozdzielczości, bo "się jej dużo na raz mieściło na
ekranie", a pracowała z kilkoma dokumentami Worda/Excela na raz.

--
  Kruk@ -\                   | Microsoft  Office 2000: Możesz sobie założyć
          }-> epsilon.eu.org | drugie konto