Piszczący monitor

Autor: fenix productions <fenixproductions_at_gazeta.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 01:50:18 MET

Witam wszystkich zgromadzonych!

Zakupiłem z miesiąc temu monitor AOC FT700 w sklepie firmy Logos.
A teraz mam problem.

Otóż ów monitor piszczy (syczy?) jak najęty przez pierwsze
kilka/naście minut po włączeniu. Czy miał ktoś z was podobną przygodę?

Wiem, że czasami pomaga wyłączenie go na chwilę. "Pomaga" również
dociśnięcie obudowy, tudzież - zmiana pochylenia monitora. Ale bez
przesady. Nowy sprzęt, a coś się chrzani.
Wydaje mi się, iż jest coś nie-tak z elektroniką AOC'a, ale pewności
nie mam.

Przysługuje mi gwarancja door2door, ale perpektywa z 2 tygodni bez
monitorka niezbyt mnie cieszy. Nim jednak zadzwonię do serwisu
producenta, chciałbym wiedzieć, cę sie zwaliło...

Proszę o pomoc lub sugestie w mojej sprawie.

Z góry THX.

fenixproductions@gazeta.pl