Re: Szybkie pytanie: MSI czy Epox (szczegóły w środku :)

Autor: Brodi <madmax81_at_nospami_interia.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 02:23:20 MET

Tu nie chodzi o same benchmarki czy inne testy. MSI To bardzo stabilne i
wysokiej jakości produkty jeśli chodzi o płyty główne.
Sam mam około 3 lata KT3 ultra aru + barton 2600 i nie narzekam. Wszyscy
którym poleciłem MSI też nie narzekają. Zero reklamacji :-))
A na forum MSI można uzyskać naprawde fachową pomoc :))

Dla porównania kumplowi po dwóch dniach zechł ASUS na nf3 :))