Re: ASUS P4P800 SE nie widzi dyskow SATA

Autor: Grizon <grizon_at_nowhere.com>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 01:28:14 MET

Kontroler RAID wbudowany na plycie ma osobny BIOS. Zeby cokolwiek moc zrobic
to bios RAIDa musi zobaczyc dyski. Dyski SATA nie beda widziane przez
"normalny" BIOS. Jesli to sie nie stanie to nie ma sensu instalowanie
windows. Dyski musza byc tak czy owak zasilane osobno tzn. nie wystarczy
podlaczenie samego kabla SATA.

Powodzenia,
Andrzej.