Procesor - problem

Autor: Adrian <aadrian_at_go2.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 21:29:21 MET

Witam

Mam nastepujący problem

Mam procka duron 1200 - chiałem sprawdzić czy działa poprawnie więc
poszedłem do kumpla aby u niego sprawdzic gdyż miał odpowiednią płytę.

Wyciągnąłem jego procka Athlon 1700 XP - wlozylem durona - komp wogole nie
wystartował - wiec pierwsza mysl duron niesprawyny i tak byl o to
podejrzewany.

Więc włożyłem spowrotem jego procka Athlon 1700 XP - i tu pojawił się
PROBLEM.

Komp wystartowal ale jako 1100 MHz - wiec zmienilem w biosie na 133/133 jak
ponoc bylo na początku. Pokazał sie przy starcie Athlon 1700 XP ale komp sie
zwiesił - po restarcie wogóle nie startował - reset biosu

Podsumowując :

Athlon ten działa teraz przy usatwieniach 100/100 jako 1100 Mhz
Jak chce go puscic na 133 / 133 wiesza sie.

Co moze byc przyczyna ?? - wedlug mnie ukruszony rdzen - choc bardzo
ostroznie zakaldam wentylator

Plyta to ecs K7s5a

Dodam ze wczesniej kumpel nie mial problemu z konfiguracja ecs k7s5a +
Athlon 1700 XP

Prosze o info bo cos mi sie wydaje ze bede musial mu odkupic procka

pozdr