Przelaczanie laptopa w tryb zawieszenia (Suspend mode)

Autor: matman <m_at_m.com>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 16:08:29 MET

Chciałbym podłączyć nowy monitor i klawiaturę do mojego laptopa. Jest to
oczywiście możliwe, ale nie wiem czy przy nowej klawiaturze będę mógł nadal
korzystać z możliwości wprowadzania laptopa w stan uśpienia (Suspend mode).
Na klawiaturze laptopa jest specjalny przycisk funkcyjny ("Fn"), ktory w
połączeniu z klawiszem F12 wlacza ten tryb. Nie wiem gdzie w systemie
znajduje sie program za to odpowiedzialny. Czy można ten tryb włączać jakoś
inaczej niż przyciskami funkcyjnymi z laptopa?

Pozdrawiam,

Darek
GG: 5611177