Re: Nagrywarka DVD/CD - co polecacie a co odradzacie ?

Autor: Gupik <gupik_at_NOSPAM.piasta.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 16:08:57 MET

Użytkownik Calme napisał:
> Użytkownik "Przemolo" napisał w wiadomości
>
> O NECu czytałem w archiwum, ze miewa problemy z odczytem niektorych plyt.
>
> A wydawało mi się, że w twoim poście : "Jak jest z odczytem plyt na NEC
> 3520?" 19 stycznia 2005 23:16 wyjaśniłem, że takie problemy to żadkość u
> NEC'a : )

Czesc Calme, napisz mi na pryva jak możec to napisz mi trochę twojej
opinii nt. tego Nec,a 3520
jestem bardzo ciekawy jak się sprawuje przy nagrywaniu płutek CD-RW DVD
+ -\ DVD + - RW \ i jak radzi z odszytem tych płyt ?? zarówno te za
1.5 zł jak i te markowe TDK i inne, za info, Dzięki :)

mój mall, gupik@piasta.pl