Re: RAID- jak odpalic system

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 14:44:14 MET

"ToMasz" <witu@polbox.KOM> wrote in message
news:ct0529$9r9$1@inews.gazeta.pl...
> Nie tak. mam dysk ata133, partycje z winda zrzuciłem GHOSTEM do pliku, a
> pliku na RAIDA. i teraz najdziwniejsze, DOS odpalony z dyskietki, WIDZI
> raida jako jeden normalny dysk! fdysk go także rozpoznaje, zerszta
fdyskiem
> aktywowałem partycje startowa.....
> nadal nie wiem co mam zrobic. Winda sie nie uruchamia, od poczatku nie
> potrafie zainstalowac

Witam!
W Twoim przypadku GHOST i fdysk jest zbędny. Ustawiasz w BIOS botowanie z
CD-Rom, płytkę z systemem WindowsXP wkładasz do napędu CD (master!) i
zapisz. Rozpocznie się instalacja WinXP, naciskasz F6, za chwilę ENTER i
zakładasz nowe partycje oraz formatujesz w trakcie instalacji.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl