Re: RAID- jak odpalic system

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 14:26:38 MET

"ToMasz" <witu@polbox.KOM> wrote in message
news:ct02oi$n0$1@inews.gazeta.pl...
... sam komputer nie chce uruchomic
> systemu z macierzy raid.
> nie chce bo nie kuma ze wogóle ma jakies dyski, podpiete do karty z
Raidem.

> Nie dostałem zadnej dyskietki, dostałem CD, ale jest to "driver pack" wiec
> za dużo na nim nie znalazłem. Szczerze szukałem jakiegoś obrazu dyskietki
> startowej...

Witam!
1. Najpierw trzeba przestudiować dokładnie instrukcję! Następnie w BIOS-ie
ustawić odpowiednie opcje, aby RAID był widziany.
2. Nie dostałem dyskietki... - na CD znajdziesz plik "readme.txt" z
instrukcją!!! Z mojego doświadczenia wynika, że mogą być dwie możliwości - w
katalogu "DriverDisk" jest plik "MakeDisk.exe", który trzeba uruchomić
(oczywiście wcześniej włożyć czystą dyskietkę do stacji dysków "A"). Druga
wersja jest następująca - w pliku "readme" jest napisane czarno na białym:
"Copy all files and directories from the DriverDisk folder to a floppy
disk", czyli wkładasz czystą dykietkę i kopiujesz wszystko, co jest wewnątrz
folderu "DriverDisk", zachowując orginalne położenie katalogów i plików
(zresztą w instrukcji powinno to być podkreślone).

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl