Re: RAID- jak odpalic system

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 13:24:58 MET

> 1. w biosie kolejnosci startowania ustawiona z raidu?
w biosie kompa - scsi
> 2. niektore raidy wymagaja ustawienia bootowania z danego packu,
> zobacz czy ten swoj "zaktywowales" (cos jak aktywna partycja w
> dawnych czasach i zabawy fdiskiem)
> 3. poza tym przy instalacji windowsa potrzebny jest sterownik do niego
> podkladany na samym poczatku instalacji (press F6 for additional
> drivers czy jakos tak/nacisnij F6 zeby zainstalowac dodatkowe
> urzadzenia)
jest, ja go niemam
> no i najwazniejsze, jesli miales dysk (a chyba to wynika z twojego
> posta) na ktorym byl zainstalowany windows na normalnym kontrolerze
> ata/sata i teraz chcesz go przeniesc do raida 0 bez ponownej
> instalacji, to jak Ci sie to uda nie omieszkaj mnie zawiadomic, zebym
> mogl wystapic o nagrode nobla dla Ciebie ;-)
Nie tak. mam dysk ata133, partycje z winda zrzuciłem GHOSTEM do pliku, a z
pliku na RAIDA. i teraz najdziwniejsze, DOS odpalony z dyskietki, WIDZI
raida jako jeden normalny dysk! fdysk go także rozpoznaje, zerszta fdyskiem
aktywowałem partycje startowa.....
nadal nie wiem co mam zrobic. Winda sie nie uruchamia, od poczatku nie
potrafie zainstalowac
Tomasz