Re: RAID- jak odpalic system

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 19:05:45 MET

> Witam!
> 1. Najpierw trzeba przestudiować dokładnie instrukcję!
niemam, na CD jest tylko o XP a nie jak to zainstalowac. Czytałem

w katalogu "DriverDisk" jest plik "MakeDisk.exe", który
> trzeba uruchomić (oczywiście wcześniej włożyć czystą dyskietkę do
> stacji dysków "A").

zgrałem wszystkie drivery z daltalogów driver- i w koncu załapało!
udałeo sie - dzieki wszystkim
ToMasz
PS
raid0 (software- 65 zł na allegro)
szybkosc wyszukiwania plików - bez zmian, natomiast transfer - mocno w góre!
jak miałem na ata133 max 65 min 20 srednia 43 to teraz mam max- prawie 100
min troche ponad 20( ale tylko w jednym miejscu) , ale za to srednia z 82!
ToMasz