RAID- jak odpalic system

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 12:45:38 MET

witam
mam karte RAID na SIL3112. Mam skonfigurowaną macierz Raid, ( 0), pod XP
wszystko działa na jednej z partycji jest juz zainstalowany system( XP
zresztą) ale w momencie startu komputera, sam komputer nie chce uruchomic
systemu z macierzy raid.
nie chce bo nie kuma ze wogóle ma jakies dyski, podpiete do karty z Raidem.

Nie dostałem zadnej dyskietki, dostałem CD, ale jest to "driver pack" wiec
za dużo na nim nie znalazłem. Szczerze szukałem jakiegoś obrazu dyskietki
startowej...
nie wiem co robic
Pomóżcie
ToMasz