Re: Re: RAID- jak odpalic system

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 13:43:37 MET

ToMasz wrote:

> w biosie kompa - scsi

> jest, ja go niemam

> Nie tak. mam dysk ata133, partycje z winda zrzuciłem GHOSTEM do pliku, a z
> pliku na RAIDA. i teraz najdziwniejsze, DOS odpalony z dyskietki, WIDZI
> raida jako jeden normalny dysk! fdysk go także rozpoznaje, zerszta fdyskiem
> aktywowałem partycje startowa.....
> nadal nie wiem co mam zrobic. Winda sie nie uruchamia, od poczatku nie
> potrafie zainstalowac
> Tomasz

bez reintalacji windy chyba nic z tego. obraz jaki zrzuciłeś nie
uruchomi się, bo nie jest zaintalowany w wersji "raid'owej". od biedy
możesz spróbować odpalić instalację windy, na początku wrzucić stery i
wskazać istniejącą instalację jako obiek docelowy... może coś z tego
wyjdzie. i jeszcze jedno - w konfigu raida poszukaj jakiejś opcji typu
synchronizacja czy coś takiego - może wystarczy zsynchronizować oba
dyski, tzn winda na obu (bo rozumiem ze dyski pracują w mirroringu?)
pozdr
szydas