Re: SB Live! 5.1 - co tak tanio...

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlen.UsunTO.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 12:22:33 MET

Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <xman_wywalTO@cxt.pl> napisał w wiadomości
news:csvuh6
> ja wiem czy tak duzo lepszy od ac'97, generalnie roznica odsluchowa
> miedzy tym livem a ac'97 (przy wyjsciu analogowym) jest prawie nie
> slyszalna,
> obie karty maja bardzo male i slabe przetworniki a/d.
>
> pozatym ja teraz uzywajac ac'97 uzywam wylacznie spdifa, zestaw audio mi
> dekoduje
> wszystko i tutaj juz kompletnie nie ma roznicy miedzy ac'97 a sb :))

widze, ze roznice sa mniejsze niz sie spodziewalem (miedzy livem a
zintegrowana), wiec czy ktos moglby mi powiedziec czy warto go kupowac skoro
mam plytke asrocka a w everst'cie pokazuje mi taka oto karta:
Karta dźwiękowa SiS 7012 Audio Device (5.1)
nie wiem nic wiecej... dopowiem, ze plytka jest nowa i nie ma nawet miesiaca

--
Kubaz