Re: SB Live! 5.1 - co tak tanio...

Autor: Radoslaw HORODNICZY <xman_wywalTO_at_cxt.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 11:32:36 MET

> No jest to klasyczny Sound Blaster. Na pewno lepszy od tych cudacznych
> AC97
> montowanych na plytach glownych. Jak jeszcze dodasz sterowniki kX to
> ladnie
> gra :)

ja wiem czy tak duzo lepszy od ac'97, generalnie roznica odsluchowa
miedzy tym livem a ac'97 (przy wyjsciu analogowym) jest prawie nie
slyszalna,
obie karty maja bardzo male i slabe przetworniki a/d.

pozatym ja teraz uzywajac ac'97 uzywam wylacznie spdifa, zestaw audio mi
dekoduje
wszystko i tutaj juz kompletnie nie ma roznicy miedzy ac'97 a sb :))