Re: SB Live! 5.1 - co tak tanio...

Autor: Radoslaw HORODNICZY <xman_wywalTO_at_cxt.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 13:25:33 MET

> widze, ze roznice sa mniejsze niz sie spodziewalem (miedzy livem a
> zintegrowana), wiec czy ktos moglby mi powiedziec czy warto go kupowac
> skoro
> mam plytke asrocka a w everst'cie pokazuje mi taka oto karta:
> Karta dźwiękowa SiS 7012 Audio Device (5.1)
> nie wiem nic wiecej... dopowiem, ze plytka jest nowa i nie ma nawet
> miesiaca

kazdy fachowiec powie ci w takich sprawach ze, wlasciwosci odluchowe
okreslonego urzadzenia sa raczej sprawa indywidualna, wiec dla ciebie
moze nie byc zadnej roznicy, a dla kogos innego moze byc kolosalna,
badz odwrotnie, ale tak czy siak po tego typu i kalsy sprzecie nie
spodziewaml
bym sie rewelacji, czy to sb czy karta zintegorwana, no chyba ze porownujesz
do
sb platinium etc.