Re: SB Live! 5.1 - co tak tanio...

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 08:52:45 MET

Sun, 23 Jan 2005 02:03:10 +0100, na pl.comp.pecet, Kubaz napisał(a):

> Użytkownik "Alex" <a.kamieniarz@poczta.fm> napisał w wiadomości
> jestem
>
> jeszcze jedno pytanie - jedna z popularniejszych, tanich live'ow to chyba
> CT4830 - czy ktos moze sie o niej wypowiedziec?

No jest to klasyczny Sound Blaster. Na pewno lepszy od tych cudacznych AC97
montowanych na plytach glownych. Jak jeszcze dodasz sterowniki kX to ladnie
gra :)

Audiofilskich doznan sie nie ma co spodziewac, ale karta jako taka do
grania, sluchania mp3 czy filmow jest OK. Jesli nie potrzebujesz jakichs
super mozliwosci to mozesz ja brac. A jak masz system glosnikow 5.1 to
mozesz sie pokusic o wersje pod 5.1, ale to opcjonalnie, bo sa zazwyczaj
wyraznie drozsze.
Ja mialem tego SB pol roku i bylem bardzo zadowolony. Teraz poszedl na
allegro wlasnie, bo mam SoundStorma =)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl