Re: skaner - zasilanie

Autor: robert slawinski <ru4d2.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 22:12:59 MET

Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał(a):

> Zbyt małe szanse że trafisz na posiadacza tego sprzętu któru ma na
> dodatek pojęcie i miernik.

> Jak to co?? Przecież piszesz:
> "ale zgubilem zasilacz. tzn. zasilacz mam, a wlasciwie dwa rozne.
> jeden z nich jest do tego skanera "
> Jak masz zasilacz od skanera (a może jednak nie masz?? zdecyduj...:)

czy to naprawde tak skomplikowana lamiglowka?

> to sam sobie zmierz polaryzację. No, chyba że masz dwa o różnej
> polaryzacji, takiej samej wtyczce i nie wiesz który od skanera. No,
> ale tego nie napisałeś, sam się teraz domyślam :)

dobrze sie domyslasz. w koncu jednak dales sobie rade.
jeszcze raz, zeby rozwiac twoje watpliwosci. dawa zasilacze. zaden z nich nie
oznaczony jako ten wspolpracujacy z tym skanerem. obydwa maja inna
polaryzacje. skaner nie ma oznaczenia wymaganej polaryzacji, jedynie wartosc
napiecia.

> Mam jeszcze jedną dobrą radę: Zajrzyj na strone producenta i zassaj
> sobie odpowiedniego pdf-a.

mam dla ciebie lepsza rade. daj sobie spokoj z takimi radami. czy ty chociaz
widziales co w pdfi'e producenta zawierajacym tech specs tego skanera jest?
oczywiscie nie, bo bys tego nie napisal. jesli teraz przez mysl ci przejdzie
bezposredni kontakt z tech support UMAX'a, to tez sobie daruj. <rs>