Re: skaner - zasilanie

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 20:05:24 MET

>> Nie licz na to.
> jest jakis konkretny powod?
Zbyt małe szanse że trafisz na posiadacza tego sprzętu któru ma na
dodatek pojęcie i miernik.

> niby co mam sprawdzic? wiem jaka jest polaryzacja napiecia obu zasilaczy i nie
> musialem od nikogo niczego pozyczac, ale nie wiem jakiej wymaga skaner. jakies
> inne dobre porady? <rs>
Jak to co?? Przecież piszesz:
"ale zgubilem zasilacz. tzn. zasilacz mam, a wlasciwie dwa rozne.
jeden z nich jest do tego skanera "
Jak masz zasilacz od skanera (a może jednak nie masz?? zdecyduj...:)
to sam sobie zmierz polaryzację. No, chyba że masz dwa o różnej
polaryzacji, takiej samej wtyczce i nie wiesz który od skanera. No,
ale tego nie napisałeś, sam się teraz domyślam :)
        Mam jeszcze jedną dobrą radę: Zajrzyj na strone producenta i zassaj
sobie odpowiedniego pdf-a.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***